LDV autodíly webová stránka - LDV technické info - obchodu LDV.cz

LDV-home

Originální LDV autodíly
- Autorizovaný LDV Distributor

Shop LDV originální autodíly, VanFit díly užitkových vozidel

kontakt @

Přihlásit | -------------

hledej:
  •  

shop LDV dílyZvolte default měnu -


0nákupní košík
nákupní košík prázdný!
Informace na této stránce -
děkujeme za Váš zájem ...
- Zpět na katalog -
LDV-autodíly - originální náhradní díly Britského automobilového výrobce LDV (Leyland-DAF),
typ LDV Convoy, LDV 400, DAF 400, LDV 200, DAF 200, LDV Pilot, LDV Sherpa, LDV Maxus ..


VanFit - rychloobratové komerční díly   - rychloobratové komerční autdíly užitkových vozidel do 3.5t, například
Ford,
Opel,
Volkswagen,
Mercedes-Benz,
Renault,
Citroen,
Peugeot,
Fiat
   a další ...

- LDV technické info - info



Technické informace

Zde se můžete dozvědět souhrnné technické informace a parametry společné pro všechna provedení vozů Convoy: motory, karoserie, nápravy, brzdy, pérování, řízení, převodovka, spojka a další jednotky.

 

Informace platí pro všechny typy LDV Convoy od roku výroby:
- karoserie Convoy od roku výroby 1996
- motor FSD425 od roku 1997
- převodovka MT75 od roku 1996
Pro informace starších typů vozidel kontaktujte prosím technické informace na tel.: 377 537747

Motor

4 HB

4 EB

 Typ

vznětový, bez přeplňování

vznětový, přeplňovaný turbodmychadlem

 Uložení

4-válec, řadový, O.H.V., podélně uložený

4-válec, řadový, O.H.V., podélně uložený

 Objem válců

2496 ccm

2496 ccm

  Zdvih

90.5 mm

90.5 mm

 Vrtání

93.7 mm

93.7 mm

 Výkon

55.9 kW (76.0 PS) @ 4000 ot/min

73.6 kW (100.1 PS) @ 4000 ot/min

 Kroutící moment

168 Nm @ 2500 ot/min

226 Nm @ 2100 ot/min

 Kompresní poměr

20.6:1

18.3:1

 Vstřikovací čerpadlo

BOSCH VE

CAV - Lucas (EPIC)

 Olejová náplň-objem

7,6 l

7,6 l

 Typ vstřikování

přímé

přímé

 Vzduchvý čistič

výměnný papírový element

výměnný papírový element

 Palivo

motorová nafta

motorová nafta

 Chladicí kapalina, objem

nemrznoucí směs 11,6 l

nemrznoucí směs 11,6 l

Spotřeba paliva při rychlosti 86 km/h  a celkové hmotnosti 2850kg je 10.2l / 100km, nejvyšší rychlost při převod. poměru zadní nápravy 4.90:1 je:
- jednomontáž (205x14)
  s motorem 4HB při 4050ot/min 126km/ hod., s motorem 4EB při 4500ot/min 140km/ hod
- dvoumontáž (185x14) 
  s motorem 4HB při 4050ot/min 116km/ hod., s motorem 4EB při 4500ot/min 129km/ hod

 Spojka

Jednokotoučová, suchá s membránovou pružinou, ovládaná kabelem. Lamela o průměru 235 mm s bezazbestovým obložením, samostavitelné seřizování

 Převodovka

MT-75, pětistupňová mechanická, plně synchronizovaná, olejová náplň 1,8 l

 Převodové poměry

první st. - 4,17:1; druhý st. - 2,24:1; třetí st. - 1,47:1; čtvrtý st. - 1,00:1; pátý st. - 0,82:1; zpětný st. - 3,76:1

 Vstupní hřídel

SAE, 4 šroubů RHS

 Přední náprava

Tuhý kovaný nosník tvaru "I", nosnost 1375, 1500, nebo 1600 kg. Kola se šesti šrouby

 Zadní náprava

Tuhá, plně plovoucí, převodové poměry 4,45:1; 4,90:1 nebo 5,22:1,  nosnost 1850, 2060, 2600   nebo 3100 kg

 Brzdy

Hydraulické, dvouokruhové s podtlakovým posilovačem, potrubí s antikorozní úpravou. Vpředu kotouče o průměru 276 mm, u náprav s nosností 1500 a 1500kg dvojité s vnitřním chlazením, vzadu bubnové o průměru 254mm. Parkovací brzda mechanická, s působením na kola zadní nápravy

 Pérování - 
 přední náprava, 
 zadní náprava

Jednoduché či zdvojené listové pružiny, dvoučinné kapalinové tllumiče, příčný zkrutný stabilizátor: Jednoduché listové pružiny, dvoučinné kapalinové tllumiče, příčný zkrutný stabilizátor:

 Řízení

S posilovačem, šnekové s recirkulační kuličkou, s variabilním poměrem 20,55:1 - 28,20:1

 Kola

Pneumatiky 8 PR RADIAL 205x14  (jednomontáž) nebo 185 x 14 (dvoumontáž) , disky 5J / 5.5J x 14 lisované ocelové

 Elektrická soustava

12 V, negativní systém zemnění

 Akumulátor

Kapacita 66 Ah

 Alternátor

Proud 95 A

 Osvětlení

Halogenové, elektricky seřizovatelné světlomety, integrovaná zadní mlhová světla

 Palivová soustava

Uzavřená, nádrž o objemu 65 l, na přání 120 l

 Karoserie -
 vnější úprava 

Ocelová, svařovaná konstrukce ocelového, žebřinového rámu. Aktivní ochrana proti korozi pomocí sedmistupňového, elektrostického základního laku. Dutiny jsou chráněny konzervačním voskem. Plastové nárazníky jsou třídilné, odolné proti nárazu do 25 km/h. Podvozek, části karoserie (dveře, blatníky atd.) jsou pozinkovány. Povrchová úprava elektrostatickým nanášením akrylového laku.

 Karoserie - 
 vnitřní úprava

Sedadlo řidiče je ergonomicky tvarované, seřiditelné, dvojsedadlo spolujezdce je standard u dodávek Van L/ Van S, taktéž u Chassis 3-místné kabiny, u chassis CC 7-místné kabiny a u VanCombi další čtyři sedadla v druhé řadě. Všechna sedadla jsou opatřena opěrkami hlavy a tříbodovými bezpečnostními pásy, potahy jsou z tkaniny odolné proti oděru. Všechny ovládací prvky v kabině jsou vhodně umístěné v dosahu a ve výhledu řidiče, dvourychlostní stěrače plus šestirychlostní cyklovač s ostřikovačem čelního skla. Vůz má zabudovanou anténu a reproduktory s kabely/ spojkami připravenými pro montáž radiopřehrávače, držák na nápoje, objemné dveřní kapsy, schránku pro odkládání předmětů, zapalovač cigaret, digitální hodiny. Čelní  sklo je laminované, s dvěma protislunečními filtry.


Výše uvedené technické údaje byly platné v okamžiku výroby této stránky. V duchu naší filosofie vozy LDV neustále vylepšujeme, proto si vyhrazujeme právo na změnu údajů bez předchozího oznámení. Tuto stránku samozřejmě průběžně aktualizujeme.



Copyright  
© LDV CZ /  2009